[Wikipl-l] Okrągły Stół

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 15:06:32 UTC

12-03-07, szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał(a):
> Pozwolę sobie przedstawić propozycję miejsca, służącego stałej debacie
> na temat przyszłości i wizji polskiej Wikipedii - opartego na innym
> założeniu, niż Kawiarenka, w której omawia się sprawy bieżące.
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/WP:OS
>
> Zainaugurowałem pierwszą debatę na temat Wikipedii rozumianej jako
> sieciowa gra edukacyjna:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Okrągły_Stół/Wikipedia_jako_sieciowa_gra_edukacyjna
>
> Serdecznie zapraszam do udziału i udoskonalania koncepcji, wszelkie
> uwagi będą mile widziane.

Generalnie wydaje mi się, że tego rodzaju bardzo ogólne dyskusje
powinny być prowadzone poza Wikipedią. Nie zamieniajmy Wikipedii w
forum dyskusyjne o niej samej. Dobre miejsce na takie dyskusje jest
np. na meta wiki.

Mam nadzieję, że w samej Wikipedii zbyt wiele osób nie da się wciągnąć
w te dyskusje, zamiast zajmować się czymś pożyteczniejszym. I tak już
jest tyle miejsc, gdzie bije się pianę bez żadnej konkretnej potrzeby,
że jeszcze jedno takie miejsce to niepotrzebne zaśmiecanie Wikipedii
meta-dyskusjami.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl