[Wikipl-l] R...72: ataki osobiste i inne takie

Witek1988 witekthc w witekkrypczyk.info
Pią, 9 Mar 2007, 17:31:12 UTC

09-03-07, Łukasz Garczewski <lgarczewski w gmail.com> napisał(a):

> To zróbcie coś w kierunku tego, żeby "tak poprostu sobie nie przeszło"!

Tzn, co konkretnie? Za coś takiego, jeśli nie powtarza się często
wypadało by nałożyć blokade na 2 godziny. To rola adminów.

> Wiele bardzo zdolnych i prominentnych osób z naszej społeczności
> spędza ostatnio masę czasu na rozwiązywaniu konflitków i zajmowaniu
> się winowajcami tylko dlatego, że reszcie się nie chce.
>
> Oczywiście, łatwiej jest wyciągnąć paluch i powiedzieć "O, patrzcie,
> on robi źle, niech ktoś coś z tym zrobi" niż zrobić coś samemu. Ale,
> do diabła, jak się coś nie podoba to upomnijcie kolegę czy koleżankę,
> zamiast czekać na mityczną sprawiedliwość, która zstąpi z nieba
> niczym, nie przymierzając, zaprzęg świętego Mikołaja.

Tylko co da takie upomnienie?

> A jeśli się nie potrafi udzielić normalnego, spokojnego upomnienia i
> wytłumaczyć innemu wikipedyście co robi źle i dlaczego, to niestety
> niespecjalnie ma się prawo do narzekań na to zachowanie. To jak z
> głosowaniem i narzekaniem na rząd - nie byłeś na wyborach, to teraz
> pogódź się z tym, co jest.

Nie narzekam na zachowanie, bo to jak dlamnie po prostu głupota, ale
chodzi o to, że gdyby zrobił to kto inny dostał by bana.