[Wikipl-l] Riva72: ataki osobiste i inne takie

PB banssp w gmail.com
Wto, 6 Mar 2007, 11:31:01 UTC

Andrzej z Helu wrote:
> Jeśli jest to "oczywiście złośliwość" i dalej
> "wobec osoby" (czyli, jak mówią prawnicy, nie "w sprawie") - to jest
> to ewidentny atak osobisty, a ja nazywam rzecz po imieniu bez
> eufemizmów

Nie mam właściwie do dodania wiele ponad to, co napisał Janusz. Chodzą
mi po głowie pytania typu: czy skoro złośliwość tego typu to już atak,
to czy uszczypliwość to już "1" czy jeszcze "0"? I kto stwierdzi
różnicę, czy będzie zależała od stażu i pozycji "atakowanego",
"atakującego", osądzającego? Boję się drążyć dalej, bo mógłbyś to uznać
za atak, mimo mojej dobrej woli :-)

Pytania są oczywiście retoryczne, ja odpowiedź znam. A Twoją wypowiedź
odbieram jako niepokojącą.

Pzdr.,

  Bansp

PS. Żeby się zmieścić w jednym mailu: Przykuta wskazał na rzeczy nie do
zignorowania (dedykacje, itd.), które muszą wywołać działanie. Ale tego
typu głupawy wpis w dyskusji był akurat do zignorowania, w interesie
wszystkich.