[Wikipl-l] Przypomnienie o SVG przy uploadzie

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w plusnet.pl
Sob, 3 Mar 2007, 22:08:09 UTC

----- Original Message -----
From: "Artur Fijałkowski"
Sent: Saturday, March 03, 2007 11:52 AM
Subject: Re: [Wikipl-l] Przypomnienie o SVG przy uploadzie

[ciach]

> Co do samego SVG to:
> * z tego co się orientuję to standard SVG jest bardzo silnie
> nastawiony na kompatybilność między rendererami, ale
> *# Jest stosunkowo młody, a dosyć skomplikowany ;)
> *# Nie ma kto ''trzymać za mordę'' tych, którzy robią renderery, więc
> mogą być drobne różnice w wyglądzie plików
> * te groty strzałek są robione za pomocą własności ''marker'', której
> nie ma w SVG 1.1 (a przynajmniej ja nie znalazłem), czyżby to był SVG
> 1.2?
> * Jest jeszcze dosyć duży problem z napisami bo
> [...]

Dobrze by było wrzucić to do zaleceń edycyjnych grafiki.

Wszystko dobrze, ale robienie obiektów z tekstu zdecydowanie nie ma sensu.
Proponowałbym wrzucać do Commons svg i png, podając je wzajemnie jako "other
versions" w tym formularzu do uploadu. Jak ktoś będzie potrzebował innego
png, to ściągnie svg i go sobie bez problemu zrobi na Inkscape u siebie.

W ogóle to problem jest tymczasowy i, jak sądzę, szybko zniknie po jakimś
ulepszeniu oprogramowania wiki.
Uprzejmości,
Paweł Mroczkowski,
pawel(dot)mroczkowski(at)plusnet(dot)pl