[Wikipl-l] Przypomnienie o SVG przy uploadzie

Marcin Floryan marcin.floryan w gmail.com
Sob, 3 Mar 2007, 10:26:05 UTC

On 02/03/07, Paweł Mroczkowski <pawel.mroczkowski w plusnet.pl> wrote:

> Teoretycznie można, ale jak załadowałem mapę w .svg, to się napisy
> porozłaziły. Wikiobrazkowyświetlacz chyba nie toleruje napisów
> porozciąganych wzdłuż krzywych. Trzeba chyba ładować svg i png z tą samą
> treścią.

Ja jestem zdecydowanie za przypominaczem. Może nawet z odnośnikiem do
[[WP:GW]]. Fakt, niektórych rzeczy wiki nie potrafi renderować poprawnie,
ale wtedy zawsze można problematyczny tekst zamienić na krzywą, co
rozwiązuje problem.

--
Marcin Floryan
marcin.floryan(at)gmail[dot].com