[Wikipl-l] Przypomnienie o SVG przy uploadzie

Wojciech Muła wm w mahajana.net
Pią, 2 Mar 2007, 21:34:04 UTC

Paweł Mroczkowski napisał:
> Teoretycznie można, ale jak załadowałem mapę w .svg, to się napisy
> porozłaziły.

Wiadomo, że nie wszystko jest dobrze renderowane, ale zawsze
można się dostosować do ułomności rsvg stosowanego na wiki.

> Wikiobrazkowyświetlacz chyba nie toleruje napisów
> porozciąganych wzdłuż krzywych. Trzeba chyba ładować svg i png z tą samą
> treścią.

Przy takim rozwiązaniu może byłoby dobrze wprowadzić jakiś szablon
przy PNG-ach, informujący o tym, że na wiki (albo u autora) jest
dostępny SVG; czy cokolwiek innego wektorowego.

w.