[Wikipl-l] smutne

Tilia tiliacordata w gazeta.pl
Pią, 2 Mar 2007, 12:31:45 UTC

Możliwe, że coś przeoczyłam, ale zdaje się, że nie zauważyłam ze strony
odwiecznych obrońców politycznej poprawności, orędowników Wikilove, osób
hiperdbałych o merytoryczne opisy zmian itd. ani słowa potępienia
wczorajszej spektakularnej kilkuwątkowej akcji administratora - wizytówki
projektu - Joymastera (sądzę że nie trzeba uściślać o co chodzi, choć to
akurat była szczególna eskalacja tego, co zdarza się epizodycznie co jakiś
czas). Jestem porażona. Na miejscu rzeczonego oddałabym ze wstydem
uprawnienia i zmieniła nick.

Trudno dziwić się, że ludzie opuszczają ten projekt - takie sytuacje
odbierają wiarę i chęć do działania.

Proszę nie zwracać się w tej sprawie bezpośrednio do mnie, bo raczej nie
odpowiem.

Tilia