[Wikipl-l] Zwyczaje dotyczące rewertów

PMG pmgpmg w wp.pl
Sob, 28 Lip 2007, 14:02:02 UTC

> Zauważyłem, że zniknął gdzieś bezpowrotnie duch WikiLove, który panował
> jeszcze gdzieś koło roku 2005 - że wszyscy piszą do siebie aż do bólu
> uprzejmie, przed zganieniem zawsze najpierw pochwalają, udzielają za
> darmo dobrych rad. Ludzie wolą teraz zrevertować, potępić tego drugiego
> w dyskusji bez wytłumaczenia, w czym rzecz, a gdy tamten zacznie coś
> nerwowo robić to zablokować bo w końcu to frustrat i wandal. To złe
> wygodnictwo i zły pośpiech. Sam przyznaję, że czasami brak mi
> cierpliwości i miewa to fatalne skutki.

Jak mnie uświadomiono - wikilove nie jest obowiązkowe.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:PMG#.C5.9Bmietnikofile

PMG

Tylko od nich zależy czy przeżyją tę noc. Jak uciec, gdy
oni widzą wszystko? Kate Beckinsale w mrocznym thrillerze
MOTEL - kinach od 3 sierpnia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fmotel.html&sid=1236