[Wikipl-l] Naciąganie PD-PRL

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Pią, 13 Lip 2007, 21:23:11 UTC

Zwracam uwagę na problem poruszony na mojej stronie dyskusji:
podciąganie WSZYSTKIEGO co się w PRL ukazało bez (c) pod ustawę
wspomnianą w {{PD-PRL}} to nadużycie tej reguły. Dotyczy to konkretnie
zdjęć wykonanych przez Niemców podczas wojennej okupacji Polski.

Niedawno udało się w dyskusji na Commons przekonać, że ta reguła jest
ważna i obowiązuje w całej Unii, ale jeśli będzie stosowana tak jak
dotąd, to problem powróci.

Nawał zajęć nie pozwala mi zająć się tą sprawą (nawet w tak brutalny
sposób, jak po prostu skasowanie wszystkich spornych zdjęć).

Proszę o pilne zajęcie się tą sprawą.

Dyskusja na Commons:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Deletion_requests/Template:PD-Polish

--