[Wikipl-l] W odpowiedzi Wulfstanowi.

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 10 Lip 2007, 21:04:31 UTC

10-07-07, Radomil Binek <radomilbinek w gmail.com> napisał(a):
> A ja mam taki pomysł - zupełnie jako wstępną ogólną ideę:
>
> Wiele wikiprojektów (np. medycyna, militaria) jest prężnymi tworami.
> Skupiają ludzi którzy rzeczywiście są zainteresowani daną tematyką i
> można przyjąć, że mają wiedzę w niej wiedzą "ponadprzeciętną". Do tego
> to zwykle głównie oni edytują tematy z danej dziedziny.
>
> Może zatem warto by scedować uprawnienia SdU z tych dziedzin, które
> majatakie działające wikiprojekty na te wikiprojekty?
>
> Zalety: Hasła będą oceniane merytoryczniej, przez węższą grupę osób
> które naprawdę interesują się tematem, być może szybsze działanie

> [...]

IMHO idea niegłupia. Będzie tylko istniał problem, które hasła dawać
do których wikiprojektów. Np: załóżmy, że ktoś chce dać do SdU arta o
Mościckim. Mościcki przez 80% swojego dorosłego życia był chemikiem i
dopiero ostatnie 20% politykiem - do którego wikiprojektu to by
należało posłać? do Historii czy do Chemii?

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl