[Wikipl-l] W odpowiedzi Wulfstanowi.

Radomil Binek radomilbinek w gmail.com
Wto, 10 Lip 2007, 20:05:23 UTC

A ja mam taki pomysł - zupełnie jako wstępną ogólną ideę:

Wiele wikiprojektów (np. medycyna, militaria) jest prężnymi tworami.
Skupiają ludzi którzy rzeczywiście są zainteresowani daną tematyką i
można przyjąć, że mają wiedzę w niej wiedzą "ponadprzeciętną". Do tego
to zwykle głównie oni edytują tematy z danej dziedziny.

Może zatem warto by scedować uprawnienia SdU z tych dziedzin, które
majatakie działające wikiprojekty na te wikiprojekty?

Zalety: Hasła będą oceniane merytoryczniej, przez węższą grupę osób
które naprawdę interesują się tematem, być może szybsze działanie

Wady: Konieczność oceny, który wikiprojekt działa, a który ledwo
zipie; możliwość wpisywania się do wikiprojektu tylko po to by móc
decydować o losie haseł

Uprzedzając obawy o TWA - wikiprojekty w przeciwieństwie do paneli
eksperckich są i będą otwarte na każdego nowego uczestnika