[Wikipl-l] sztuczne problemy

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 2 Lip 2007, 06:15:38 UTC

> Wtedy też były podobne odczucia co do tych wzorców - zwłaszcza, że
> wykazywałem, że podane wzorce nie są zgodne z proponowanymi
> zaleceniami. IMHO te dawne zalecenia są nazbyt szczegółowe - a z
> drugiej strony za mało konkretne. Jak bym to sobie raczej wyobrażał
> jako listę tego, czego strony osobiste zawierać nie powinny -
> natomiast raczej nie uniformizowałbym ich, czy narzucał jakichś
> obowiązkowych wzorców. Natomiast sugestie wzorców i co te strony
> "powinny" zawierać umieściłbym w jakimś helpie a nie zaleceniu.

No, ja to pisałem trochę na szybko, by taka strona była. Generalnie chciałem tam dac kilka typów zalecanych stron - dużych i małych. IMO warto dać na stronie użytkownika takie podręczne strony pomocy jak ma Arewicz czy Ludmiła. Jest oczywiście dostep do stron pomocy, ale taka personalizacja może być lepsza, bo każdy robi to sam i wie lepiej co mu jest potrzebne i ma to pod ręką. Nie znalazłem niestety jeszcze strony użytkownika, która w pomoce byłaby by bogata a przy okazji bardzo skromna, jeśli idzie o opis użytkownika ;) Nadal szukam.

> [...]
> dopuszczalne)
> *Teksty ewidentnie autoreklamowe (np: swojej firmy, swoich książek i
> innej twórczości)
> *Obszerne teksty autorskie - Np: wstawianie długich wierszy własnego
> autorstwa, esejów itp.
> *Obszerne i szczegółowe CV (Wikipedia IMHO nie jest miejscem na
> umieszczanie swoich szczegółowych życiorysów)
> *Pisanie swojej strony osobistej tak jakby to był encyklopedyczny
> biogram (w trzeciej osobie, z podziałem na sekcje biograficzne)
> *Oferty podjęcia pracy
> *Wszelkie inne oferty reklamowo-handlowe

dodaj :)

Można to zmienić w postać czym jest - czym nie jest strona użytkownika

przykuta