[Wikipl-l] sztuczne problemy

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Nie, 1 Lip 2007, 20:41:26 UTC

2007/7/1, Dorożyński Janusz <dorozynskij w wampnm.webd.pl>:
> [...]

Wtedy też były podobne odczucia co do tych wzorców - zwłaszcza, że
wykazywałem, że podane wzorce nie są zgodne z proponowanymi
zaleceniami. IMHO te dawne zalecenia są nazbyt szczegółowe - a z
drugiej strony za mało konkretne. Jak bym to sobie raczej wyobrażał
jako listę tego, czego strony osobiste zawierać nie powinny -
natomiast raczej nie uniformizowałbym ich, czy narzucał jakichś
obowiązkowych wzorców. Natomiast sugestie wzorców i co te strony
"powinny" zawierać umieściłbym w jakimś helpie a nie zaleceniu.

Z rzeczy które bym zakazał:
*Obszerne teksty mające postać prywatnego manifestu
ideologiczno-politycznego (krótkie deklaracje powinny być IMHO
dopuszczalne)
*Teksty ewidentnie autoreklamowe (np: swojej firmy, swoich książek i
innej twórczości)
*Obszerne teksty autorskie - Np: wstawianie długich wierszy własnego
autorstwa, esejów itp.
*Obszerne i szczegółowe CV (Wikipedia IMHO nie jest miejscem na
umieszczanie swoich szczegółowych życiorysów)
*Pisanie swojej strony osobistej tak jakby to był encyklopedyczny
biogram (w trzeciej osobie, z podziałem na sekcje biograficzne)
*Oferty podjęcia pracy
*Wszelkie inne oferty reklamowo-handlowe

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl