[Wikipl-l] sztuczne problemy

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 1 Lip 2007, 05:42:28 UTC

> Skoro nie jest karalne, to dlaczego mamy karać za posiadanie i przeczołgiwać za to użytkowników/kandydatów na administratorów/administratorów?
> W sensie tak prawnym, jak zwyczajnym ludzkim?

A jak sobie ktoś wstawi boxa "Ten użytkownik uważa, że [[aegis maelstrom|małpy]] powinno się wywozić z Polski" - to co na to powiesz? Bo dla mnie takie deklaracje są po prostu niesmaczne i prymitywne. Twórcy hamerykańskiej konstytucji żyli bez pierwszej poprawki i pozwalali się obrażać jak sie komuś podobało. Ale ja mam obawy, że w naszej szerokości geograficznej ludzie się częściej obrażają i nie są tak weseli jak XVIII wieczni Hamerykanie. Proponuję EOT, bo w erystykę nie zamierzam się bawić, a obaj wiemy ocb ;)

Przykuta