[Wikipl-l] Sprawa babelek admina Wiktoryna

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 1 Lip 2007, 00:13:36 UTC

/
/
| Wiem, ze moge sie wydac niewiarygodny, ze tworze sitwe, itp.
| ale chetnie ci wytlumacze o co mi chodzi jezeli taka twa wola  ;)

Bardzo jesteś litościwy dla piszących głupoty. To ich problem. Ja jakoś ani
trochę nie obawiam się, że sporo o mnie i sporo moich wypowiedzi, nie zawsze
takich z których mógłbym być dumny, się gugla.

| ps. Milo ze wrociles ;)

:-)) - ale ja Arturze nie odchodziłem, tylko wiesz, tyle spraw, a doba jakoś
tak konserwatywnie nie chce być dłuższa.