[Wikipl-l] Arabskie nazwy geograficzne i sprawy to warzyszące

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Śro, 25 Kwi 2007, 10:12:14 UTC

25-04-07, Michał Buczyński <sandbox w o2.pl> napisał(a):

> Na szachach się nie znam, ale skoro istnieje _polski_ standard to domyślam się, że obowiązuje w Polsce...
> Co nie oznacza, że chętnie nie poczytałbym o różnicach w notacjach!

Hmm no to jest problem:

Ja na przykad wychowałem się na ''wschodnim'' zapisie kwantyfikatorów
(jak koniunkcja i alternatywa, tylko wielkości wielkiej litery) i
zapis ''anglosaski'' (odwrócone duże A i E) jest dla mnie
ciężkostrawny (nie potrafię odczytać cobardziej skomplikowanych
formuł).

Z jednej strony stosowanie polskiej normy ułatwia odbiór ludziom takim
jak ja, ale z drugiej dodatkowo upośledza, bo nie wymusza nauczenia
się tego drugiego ;)

Co w takiej sytuacji?

Pozdrawiam
AJF/WarX