[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Piotr Banasiak sacud777 w gmail.com
Wto, 24 Kwi 2007, 15:54:50 UTC

Dnia 24-04-2007 o 09:48:12 Stan Zurek
<zureks-Re5JQEeQqe8AvxtiuMwx3w w public.gmane.org> napisał(a):

> Ja osobiście nie przykładałbym aż takiej uwagi do konfigurowalności.
> Nie oszukujmy się, ale 99% _użytkowników_ (podkreślam, bo nie chodzi
> mi o wikipedystów) Wikipedii nie jest zarejestrowana (nie znam
> statystyk, po prostu zgaduję), nie mówiąc już o tym, że nawet nie
> wiedzą, że istnieje możliwość konfiguracji. Jest to więc przerost
> formy nad treścią, bo ktoś się napracuje a to i tak nie będzie
> wykorzystywane.

Z tą konfigurowalnością to chodziło mi o to, że jeśli skorzystamy z
rozwiązania ca.wiki, to nie będzie problemu ze zmianą wyglądu
zakładek(kolor, wielkość, itp.), będzie można je przystosować do wyglądu
naszej wiki, poprawić na bardziej poważny. Ale nie tak, żeby każdy w
preferencjach mógł sam sobie wybierać design :) to raczej byłoby zbędne.

Piotr Banasiak
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Sacud