[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Witek1988 witekthc w witekkrypczyk.info
Wto, 24 Kwi 2007, 12:14:13 UTC

Jak dla mnie, to strona główna u nas wygląda najlepiej ze wszystkich
które miałem okazje oglądać.
Poza funkcjonalnością powinna wyglądać przede wszystkim poważnie, a
dużo kolorów, czy innych wodotrysków może ją tylko od tego odsunąć.

Co do tej z cawiki to podoba mi się sam pomysł z zakładkami. Szablon
na wzór Metacaixa mógł by być przydatny zresztą nie tylko na stronie
głównej, przydało by się tylko design inny zrobić.

Co do samych zakładek na stronie głównej, to fajnie by było np.
posegregować aktualności na kategorie (na początku mogły by się
ładować wszystkie, a po kliknięciu zakładki np. tylko sport).
Można by też w podobny sposób umieszczać kilka artykułów i grafik na
medal, ładnie posegregować portale, itp.