[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 23 Kwi 2007, 19:41:12 UTC

23-04-07, Piotr Banasiak <sacud777 w gmail.com> napisał(a):
> Tak sobie właśnie wszedłam na ciekawą wiki:
>
> http://ca.wikipedia.org/wiki/Portada
>
> Co w niej takiego ciekawego pewnie zapytacie..., a IMO ciekawy jest
> interfejs Strony głównej tej wiki, oparty na
> JavaScripcie. Jest użyteczny, szybki, i daje więcej możliwości niż
> obecny na plwiki.
> Jak już wspomniałem ten ciekawy interfejs oparty jest na języku
> JavaScript. Metoda wstawiania prosta:
> http://ca.wikipedia.org/wiki/Plantilla:Metacaixa
> Może warto zaimplementować to na plwiki?
>
> Wiem pewnie zaraz ktoś wyskoczy,
> [...]

Mnie się podoba ten, który jest - jest naprawdę niezły. W każdym razie
jakby ktoś chciał znowu w tym grzebać - to przestrzegam przed
dawniejszym trybem robienia tego w formie niekończącej się dyskusji i
grzebania w tym przez wielu ludzi na raz. Lepiej jak to robi jedna
osoba, która zna się na rzeczy i ma konsekwetną wizję tego jak to ma
wyglądać.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl