[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Adam Dodek Michalik dodekam w gmail.com
Pon, 23 Kwi 2007, 19:39:05 UTC

23-04-07, Piotr Banasiak <sacud777 w gmail.com> napisał(a):
> Tak sobie właśnie wszedłam na ciekawą wiki:
>
> http://ca.wikipedia.org/wiki/Portada
>
> Co w niej takiego ciekawego pewnie zapytacie..., a IMO ciekawy jest
> interfejs Strony głównej tej wiki, oparty na
> JavaScripcie. Jest użyteczny, szybki, i daje więcej możliwości niż
> obecny na plwiki.

Pomysł mają fajny, wykonanie też, jest kilka błędów, ale nic
poważnego. Kompatybilność ze starymi przeglądarkami to żaden problem.
Pytanie tylko, czy komuś znającemu się na JS będzie chciało się coś
takiego robić. Jakby co, jestem za.

--
Dodek Dodecki
<dodekam[at]gmail.com>