[Wikipl-l] [SPAM] Re: Sprawdzian z błędem

Jan Jerszyński jersz w wp.pl
Pią, 13 Kwi 2007, 20:03:53 UTC

----- Original Message -----
From: "Tomasz Ganicz" <polimerek w gmail.com>
Sent: Friday, April 13, 2007 1:01 PM
Subject: Re: [Wikipl-l][SPAM] Re: Sprawdzian z błędem

13-04-07, Dorożyński Janusz <dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał(a):
> [...]

Sprawdzaliśmy razem z Datrio kolejne wersje tega arta - był parę razy
wandalizowany, wielokrotnie zmieniany, ale nie ma ani jednej wersji
stwierdzającej, że KEN założył Sejm Czteroletni. Co więcej, pod koniec
2005 r. pojawiła się tam cała sekcja omawiająca historię KEN z tekstem
wyjaśniającym rolę Sejmu Czteroletniego w ostatnim etapie istnienia
tej instytucji. Widać z tego, że ten, kto tworzył ten test nie
przeczytał w ogóle hasła w Wikipedii - może ew. tylko przekopiował
jego nagłówek do testu dodając od siebie słowo "Czteroletni", gdyż
tekst testu jest lekko zmodyfikowaną kopią pierwszych trzech zdań
hasła... Sprawdziliśmy też z Datrio wszystkie hasła poboczne - Sejm
Czteroletni, Hugo Kołątaj, Stanisław August Poniatowski, Rozbiory
Polski itd... - nigdzie tam nie ma nic o tym, że Sejm Czteroletni
powołał KEN i generalnie te hasła są dosyć przyzwoitej jakości.

Aż prosi się o oficjalny protest skierowany do dyrektora Centralnej Komisji
Egzaminacyjnej. To co zrobili pracownicy CKE było co najmniej naduzyciem.
Takiego tekstu nigdy nie było w wikipedii. Dzisiaj usłyszałem od znajomych
kilka przykrych słów na temat wikipedii. Ech...
Jersz
--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl