[Wikipl-l] Linki zewnętrzne

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Czw, 19 Paź 2006, 11:07:30 UTC

On Thu, 12 Oct 2006, Dorożyński Janusz wrote:

> No to jest to kryterium.

wiem, że mój post jest trochę zapóźniony, ale wcześniej nie bardzo miałem
czas przejrzeć wątek... w każdym razie, imho to nie może być kryterium...

dlaczego? bo przydałoby się w takim razie zdefiniować pojęcie "komercyjne
serwery"... bo dla mnie ono jest niejasne... moim zdaniem, trudno jest
rozróżnić komercyjność od niekomercyjności w Internecie...

czy będziemy się kierować tym, że na danej stronie nie ma reklam?
czy tym, czy treści nie są sprzedawane?
czy tym, czy ktoś/coś kto prowadzi stronę prowadzi działalność
gospodarczą?
czy może jeszcze innym kryterium?

a co jeśli strona będzie komercyjna (według jakiejkolwiek definicji), a
będzie miała mimo wszystko najlepsze treści, najbardziej nadające się do
podlinkowania? jaki argument miałby stronę komercyjną dyskwalifikować na
rzecz niekomercyjnej? dodam tylko, że nie mówimy o dostępności/wolności
jej treści - bo to jest zupełnie niezależne od tego, czy strona jest
komercyjna, czy nie...

moim zdaniem, to jest żadne kryterium, a jego ew. stosowanie należałoby
postawić pod znakiem zapytania...

regards,
    blue.

--
"A breathalyzer? Was this guy serious? Those pedestrians had been
extremely agile. There was no way Butch could have mowed down as many as