[Wikipl-l] Sidebar (By³o: G³osowania)

Doro¿yñski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Wto, 29 Sie 2006, 15:42:09 UTC

/

Mnie to akurat bez ró¿nicy, ale ...

| Teraz poinformowa³em o tym, ¿e mam zamiar zmieniæ menusy.
| Pisa³em o tym w kawiarence, da³em link w temacie IRC-a. Gdy
| tylko jaki¶ temat na IRC-u zachacza³ o menusy, dawa³em link
| do propozycji zamian.

na ircu (i zamkniêtych listach adminów - tego bêdê siê czepia³ konsekwentnie
(1)) wiki¶wiat siê nie koñczy, a nawet nie zaczyna. Ot co.

	Pzdr., Janusz 'Ency' Doro¿yñski

(1) Nie ze wzglêdu na istotê sprawy, bo to wyja¶nili¶my sobie z £or-eksem na
zlocie, ale ze wzglêdu na niezastosowanie zasady konsensusu w bardzo
deliketanej sprawie, a potem dzia³anie metoda faktów dokonanych.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l