[Wikipl-l] Administrator

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Wto, 29 Sie 2006, 06:04:48 UTC

From: "Michal Rosa"
> Michał i tu się mylisz. Jak mi jakiś IPek zwandalizuje artykuł to widzę to
> obserwowanych i poprawiam w 5 sekund, ale jak mi jakiś boot przeleci przez
> 700 moich obserwowanych artykułach to ręce opadają.
> Jestem jednym z tych którzy piszą artykuły, (a przynajmniej się starają) i
> to MY możemy powiedzieć czy nam są potrzebni tacy "administratorzy".

##1. Takie edycje  można ukryć.
##2. I nadal to robisz - my dobrzy, wy źli.  My tworzymy, wy się
##bawicie.  My jesteśmy Wikipedystami, a wy nie.  A tak ładnie już było
##jak napisałeś, że Cię źle zrozumiano..
##Michal Rosa

Michale i pozostali dyskutanci:
1. List ten doszedł z opóźnieniem wysłałem go o 12.47 nie wiem czemu z taką
zwłoką doszedł na listę (a więc po 2 listach wysłanych przeze mnie później
na listę)
2. Nie chce ukrywać edycji bootów ! I chyba oczywiste jest - że wiem - że
można je ukryć :))) - nie chce ukrywać, bo czasem te edycje są szkodliwe dla
artykułu a czasem zaskakujące bo w ogóle nie ustalone zmiany nie mające
sensu (np. szablon lang)
3. Nie robię tego nadal patrz. pkt.1, ale ja nie mówię źli WY i dobrzy MY -
mówię blisko tego co mówisz ty (czemu tego nie dostrzegasz) że dla mnie
słowo ADMINISTRATOR nie powinno oznaczać "ciecia"
3a. (na marginesie) - cieć to nie to samo co administrator - administrator
to zarządca budynku, cieć to inaczej gospodarz domu ew. po prostu sprzątacz,
zamiatacz, ale rozumiem że Alternatywy 4 zrobiły zamieszanie dzięki świetnej
roli Wilhelmiego :)

Ty nie chesz zrozumieć - tylko mnie spacyfikować - tak się czuję - dlatego
bo poczuwasz się do roli administratora porządkowego a nie administratora
edytora.
Dlatego wydaje mi się że to Ty Michale nie chcesz dyskusji i rozmowy i nadal
jesteś "obrażony"

Szumyk