[Wikipl-l] Administrator było: Re: Blog innego korektora

"Jakub Bogusław Jagiełło (JaBoJa)" jaboja w puszkin.org
Pon, 28 Sie 2006, 23:40:45 UTC

Bartek Szumski wrote:

>From: "Michal Rosa"

>Michał i tu się mylisz. Jak mi jakiś IPek zwandalizuje artykuł to widzę to w
>obserwowanych i poprawiam w 5 sekund, ale jak mi jakiś boot przeleci przez
>700 moich obserwowanych artykułach to ręce opadają.
>Jestem jednym z tych którzy piszą artykuły, (a przynajmniej się starają) i
>to MY możemy powiedzieć czy nam są potrzebni tacy "administratorzy".
>
>Szumyk

Ten problem akurat istnieje. Przydałoby się żeby edycje botów nie
pojawiały się standardowo w obserwowanych (ale np. na zasadzie że
pojawia się link "i 700 edycji botów" po kliknięciu którego można je
obejrzeć).

--
Jakub Bogusław Jagiełło