[Wikipl-l] Can German engineering fix Wikipedia?

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 24 Sie 2006, 08:36:56 UTC

/
| Znaczy dokładnie to ma działać na raz. Jak żadna osoba "z
| uprawnieniami" nie zakwestionuje zmian ...

Mógłbyś przybliżyć kwestię procedury, tfu, sposobu nadawania uprawnień? Bo
ja widzę na podstawie strzępów informacji dostępnej mi tam i siam kilka
opcji - "uprawnionymi (ekspertami)" będą:
- wszyscy admini (przeszli PUA, więc _muszą_ być ekspertami)
lub
- automatycznie ci, co mają odpowiedni staż i dorobek edycyjny, przecinkowy
też (trzeba będzie odbanować kolegę wiosennego)
lub
- wybierani w głosowaniu (zgroza!!!)
lub
- wyznaczani na tajnej liście (adminów lub przyjaciół i znajomych Królika)
na podstawie tajnych kryteriów (czyli po uważaniu)

Trochę sobie żartuję, ale sprawa - pomimo wątpliwości Łorksa ;-) - czeka nas
wcześniej czy później.

	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński