[Wikipl-l] Can German engineering fix Wikipedia?

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Czw, 24 Sie 2006, 08:10:28 UTC

06-08-24, Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com> napisał(a):

> Znaczy dokładnie to ma działać na raz. Jak żadna osoba "z
> uprawnieniami" nie zakwestionuje zmian przez określony czas to te
> zmiany będą widoczne dla czytelnika. Jak zaakceptuje od razu, to te
> zmiany będą widoczne zaraz po akceptacji "uprawnionego". Przy czym to
> nie ma działać na wszystkie artykuły, tylko na artykuły dla których
> ktoś z uprawnieniami wybierze wcześniej tzw. stabilną wersję. Jedna z
> wersji artykułu ma być zaznaczana przez uprawnioną osobę jako
> "stabilna" i czytelnik będzie dostawał tę wersję a nie wersję z
> [...]

A ja powiem, że mam przeczucie, że ten pomysł okaże się niewypałem
(jakby miał być taki świetny, to dlaczego podobnie działające
''patrolowanie'' jest wyłączone?)

Pozdrawiam
AJF/WarX