[Wikipl-l] Can German engineering fix Wikipedia?

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 24 Sie 2006, 07:21:04 UTC

/

Ciekawe. Wikipedia już nie 0.5 jak pisze Kpjas, ale 1.0. Otwarta do zmian
strona główna. Jak rozumiem do zaufanych edytorów zaliczanie będzie
mechaniczne - np. staż x czasu plus być może y edycji (oczywiście
przecinkowych też). Czyli kolega wiosenny jak najbardziej byłby zaufany :-))
.

A ja jak pijany płotu trzymam się jednego - skłonny jestem zaufać tylko
temu, kogo znam z imienia i nazwiska. Skłonny, bo to oczywiście warunek
wstępny. Co ciekawe, wszystkim, którym na wiki ufam (co nie znaczy że zawsze
się zgadzam) znam z nika oraz z i. i n., i vice versa.

	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński