[Wikipl-l] zdjęcia z www.strykowski.net

Tomasz Sienicki tsca w edb.dk
Pon, 21 Sie 2006, 14:57:02 UTC

[2006-08-21 14:35] Łukasz Garczewski wrote:

> Nie. To nie jest zgodne z GFDL. Żadnych modyfikacji. GFDL mówi o podaniu
> autora, nie mówi nic o podaniu linka do strony autora.

GFDL mówi o "częściach stałych" i "dodatkach" zawierających właśnie takie rzeczy, niemerytoryczne, a zawierające informacje dot. licencjonowania, więc IMO spokojnie można w ramach GFDL zażyczyć sobie podawania takiej krótkiej notki o www, oprócz autorstwa -- nie trzeba do tego modyfikować licencji...

--
 tsca * Tomasz Sienicki