[Wikipl-l] Podziękowania za oddanie głosów w PUA dla Roo72

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Śro, 16 Sie 2006, 13:15:11 UTC

Dziękuję wszystkim osobom które poświęciły swój czas aby zagłosować w
tym PUA, szczególnie osobom które w skrytykowały mnie i moją
działalność w konstruktywny sposób oraz tym głosującym "za".  Jestem
naprawdę szczere zdziwiony samym przebiegiem głosowania jak i
rozkładem głosów, dobrze, że nie założyłem się o wynik bo nie taki
przewidywałem.  Wziąłem do serca wszystkie uwagi na temat mojej
poprzedniej działalności i postaram się nie dopuścić w przyszłości do
tego aby doszło do sytuacji za które zostałem przez niektóre osoby
skrytykowany.

--
Michal Rosa