[Wikipl-l] NPOV (w pewnym sensie)

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Wto, 15 Sie 2006, 11:27:33 UTC

On 8/15/06, Stan Zurek <> wrote:
> W takim układzie niech ktoś napisze jakąś stronę zasady (nie zalecenia, bo
> potem znowu będą hocki klocki) - ja się nie czuję na siłach.

Punkt 1.  Userboksy na stronie uzytkownika nie moga w zaden sposob
naruszac punktow 3. i 8. ze strony Wikipedia:Czym Wikipedia nie jest i
glosic zadnych swiatopogladow.

Punkt 2.  Wszystkie watpliwosci rozstrzygane sa przez administratorow
ale zawsze zgodnie z zasada "dmuchac na zimne"

> Widzę tylko problem z głosowaniem (bo pewnie taką zasadę trzebaby
> przegłosować). Jeśli ktoś ma bowiem 50+ infoboksów na swojej stronie, to
> pewnie będzie się burzył, że lepiej niech zostanie tak jak jest...

Wiki nie jest demokracja i nie wszystkie zasady musza byc wprowadzane
przez glosowanie szczegolnie, ze widac iz wielu WIkipedystow nie
rozumie zasad Wiki i lamie je na swojej stronie uzytkownika.

--
Michal Rosa