[Wikipl-l] powrót na górę strony

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 14 Sie 2006, 10:15:07 UTC

From: "Stan Zurek"
Czy mogłbyś bliżej zdefiniować "podstawowe zagadnienia"? W dalszym ciągu
*większość* z Wikipedystów uważa, że szablony te są tak naprawdę zupełnie
zbędne w treści artykułów. Pozwoliłem sobie więc na ich usunięcie z tych
sześciu, które linkowały do {{powrót}} (jeden zostawiłem, bo to nie jest
artykuł, tylko bardziej kategoria).

"Podstawowe" nie są zwykłymi artykułami, tylko listami, po których się
nawiguje. Rzeczone linki są tam naturalne i są technicznymi ułatwieniami. A
jeśli w normalnych artykułach ma ich nie być, to trudno. Ale tu zostaw, bo
to są długie listy i skoro mają przyciski na początku do kolejnych sekcji,
to wydaje się naturalną rzeczą pozostawienie analogicznych przycików powrotu
przy sekcjach.

Beno