[Wikipl-l] powrót na górę strony

Stan Zurek zureks w gmail.com
Pon, 14 Sie 2006, 09:07:43 UTC

> Ale rozwiązanie w postaci kodu w artykułach występuje znacznie częściej i
> nie mówię tu o podstawowych zagadnieniach, gdzie oczywiście zostaje.
>
> Beno

Czy mogłbyś bliżej zdefiniować "podstawowe zagadnienia"? W dalszym ciągu
*większość* z Wikipedystów uważa, że szablony te są tak naprawdę zupełnie
zbędne w treści artykułów. Pozwoliłem sobie więc na ich usunięcie z tych
sześciu, które linkowały do {{powrót}} (jeden zostawiłem, bo to nie jest
artykuł, tylko bardziej kategoria).

Jeśli taki kod występuje "znacznie częściej" to przelecieć to botem i
usunąć. Mniej znaczy więcej.

Pozdrawiam

Zureks

--