[Wikipl-l] Odp: Czym Wikipedia nie jest?

zero zero w wp.pl
Śro, 2 Sie 2006, 20:40:48 UTC

Dnia 2-08-2006 o godz. 19:57 Krzysztof Burghardt napisał(a):

> Druga sprawa to nazwy użytkowników. Wiem, kieruje te słowa w złą stronę.
> Wszyscy, którzy to czytają mają "wiki-poprawne" username, ale chciałbym
> prosić abyście reagowali gdy pojawiają sie
[[Wikipedysta:Bilardwmeczecie]]
> czy [[Wikipedysta:Coca-Cola]]. Inaczej utoniemy w nazwach, które z NPOV
> nie mają nic wspólnego.
>
> Czy moglibyśmy ustalić jakąś politykę w tym zakresie?

proponuje polityke niemieszania sie (oprócz znanych juz przypadków)
co to znaczy, ze nazwa Coca-Cola nie reprezentuje neutralnego punktu
widzenia? jak jeden wyraz moze reprezentowac jakis punkt widzenia?

zero