[Wikipl-l] Filtr antyspamowy

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Sob, 29 Kwi 2006, 11:01:56 UTC

Dnia Sat, 29 Apr 2006 11:38:17 +0200, Ewa Rymszewicz napisał(a):

> Hej wszystkim.
>
> Nie mogę dodać linku do WP:NPA, wyskakuje mi coś takiego:
>
> --------------
> Strona, którą chciałeś(-aś) zapisać została zablokowana przez filtr
> antysmapowy. Najprawdopodobniej zostało to spowodowane przez link do
> zewnętrznej strony internetowej.
>
> Tekst, który uruchomił nasz filtr antyspamowy to:
> http://www.swiniary.republika.pl
>

> Oczywiście, w dyskusji też nie mogę tego napisać, bo zacytowanie
> powyższego tekstu powoduje uruchomienie filtra. Tymczasowo, idąc za
> [...]

Sprawdzałem w brudnopisie, u mnie wszystko w porządku. Podejrzewam, że
filtr nie zadziała, jeśli pominiesz http:// w adresie - a jest to na pewno
lepsze rozwiązanie niż wrzucanie adresu na stronę dyskusji.

--
Piotr "Derbeth" Kubowicz w Ubuntu Breezy Badger