[Wikipl-l] Filtr antyspamowy

Ewa Rymszewicz czupirek w poczta.onet.pl
Sob, 29 Kwi 2006, 09:38:17 UTC

Hej wszystkim.

Nie mogę dodać linku do WP:NPA, wyskakuje mi coś takiego:

--------------
Strona, którą chciałeś(-aś) zapisać została zablokowana przez filtr
antysmapowy. Najprawdopodobniej zostało to spowodowane przez link do
zewnętrznej strony internetowej.

Tekst, który uruchomił nasz filtr antyspamowy to:
http://www.swiniary.republika.pl

Oczywiście, w dyskusji też nie mogę tego napisać, bo zacytowanie
powyższego tekstu powoduje uruchomienie filtra. Tymczasowo, idąc za
przykładem Julo, dodałam link na stronie dyskusji, ale docelowo to nie
najlepsze wyjście.

Nie mam pojęcia, do kogo mogę się z tym zwrócić, dlatego piszę tutaj.
Gdyby ktoś kompetentny mógł się tym zająć, byłabym bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam,
  czupirek (Ewa)