[Wikipl-l] list dyskusyjna dla administratorów?

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Pią, 28 Kwi 2006, 09:43:36 UTC

Dorożyński Janusz napisał(a):

>To dobra, stara wikiana tradycja robienia
>rzeczy po kryjomu. Nie mam tu na myśli irca - jest dostępny dla każdego
>(przynajmniej tak mi się wydaje). Pomimo szumnego słowotoku "admin to nic
>wielkiego", "wszyscyśmy równiejsi" ta grupa ma sporo narzędzi władzy, i jak
>każda władza - ciągoty dyktatorskie i lekceważący stosunek do otoczenia. Co
>w połączeniu z ostentacyjnym kontestowaniem demokracji logicznie może
>prowadzić do tego co powyżej.
>

>	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

Nadużywasz armat, Ency. To zupełnie naturalne, że osoby, które mają
wspólne sprawy chcą między sobą je omawiać.
Nie widzę w tym nic absolutnie zdrożnego. Powiem więcej - cieszę się, że
sprawy cieciowe nie zapychają mi skrzynki.
Julo