[Wikipl-l] Temat

Alek Tarkowski alek.tarkowski w creativecommons.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 16:27:20 UTC

Witajcie,

Jestem stosunkowo nowym wikipedysta i to z malenkim stazem, przez co
moje zdanie moze sie tu za bardzo nie liczyc, ale wydaje mi sie, ze
lepiej ignorowac nienajmadrzejsze maile i pytania niz odpowiadac tak jak
aegis maelstrom:

>Dlatego też Twój list to spam, za który powinien wrzucić Twój adres na czarną listę spammerów (i podesłać go innym spammerom).

itd...

Jesli projekt Wikipedia chce zrazac i przerazac, to na pewno w ten
sposob da sie to zrobic. Tylko nie wiem, na ile jest to zgodne z duchem
Wikipedii i czy na pewno pomaga to projektowi, (ktory zdecydowanie rak
do pracy potrzebuje).

pozdrowienia,

alek tarkowski

--