[Wikipl-l] Sołżenicyn

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 13 Kwi 2006, 09:06:42 UTC

06-04-13, Andrzej z Helu <andrzejzhelu w o2.pl> napisał(a):

> [...]

Było np. że skończył Uniwerystet Łomonosowa, a nie w Rostowie i wiele
innych nieścisłości. Teraz jednak nadal wcale nie jest rewelacyjnie.
Jak już tak się publicznie krytyować zamiast po prostu po sobie
poprawiać, to jest tam mnóstwo niezręcznych sformułowań, niejasności,
zdań potrójnie złożonych z dwoma wtrętami w nawiasach, których
zroumienie wymaga przeprowadzenia rozbioru logicznego, zbyt mała
liczba akapitów i liczne literówki, z tą z datą aresztowania na czele.
Stopniowo to poprawiam. Znacznik <!-- Dotąd poprawione --> pokazuje
gdzie skończyłem. Jakby ktoś to miał czas pociągnąć to byłoby dobrze.

Piszę to głównie po to, żeby pokazać, że ucieranie sobie nawzajem nosa
zamiast współpracy jest w dość kiepskim guście.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html