[Wikipl-l] Prośba o zmianę nazwy użytkownika

Łukasz Garczewski tor w oak.pl
Śro, 5 Kwi 2006, 09:11:25 UTC

Michal Rosa wrote:
> Biorąc pod uwagę, że na Wiki planuje zostać na dłużej, odpukać,
> chciałbym poprosić o zmianę loginu, szkopuł w  tym, że mam już trochę
> więcej niż dopuszczalne maksimum
> (http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Biurokrata) które można mieć
> aby takiej operacji dokonać.  Zakładając, że nie ma jakiś przeszkód
> technicznych, chciałbym poprosić społeczeństwo Wiki o pozwolenia na
> nagięcie zasad w tym przypadku i pozwolenia na zmianę mojej nazwy
> użytkownika na coś bardziej rozsądnego – myślę po prostu o „Michał
> Rosa".

AFAIK to nie jest zasada nałożona przez społeczność, tylko limit
ustalony przez developerów. Zmiana nazwy użytkownika, który posiada
znaczną ilość wpisów obciąża bazę danych. Stąd to ograniczenie.

Niemniej postaramy się zrobić jakieś rozeznanie w tej kwestii i pogadać
z developerami (pewnie zaprzęgnę do tego Darka... :P).

--
Pozdrawiam,
Łukasz 'TOR' Garczewski