[Wikipl-l] Prośba o zmianę nazwy użytkownika

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Śro, 5 Kwi 2006, 08:53:37 UTC

Kiedy zaczynałem swoją przygodę z Wiki nie spodziewałem się, że
zostanę tu na dłużej i niestety nie zastanowiłem się zbyt długo nad
nazwą użytkownika.  Wpisałem po prostu login jakiego używam grając w
brydża na serwerze BridgeBase - po angielsku ten nick ma trochę sensu,
rymuje się, mówi coś o tym skąd jestem i kiedy się urodziłem, po
polsku niestety wygląda trochę bezsensownie czym niestety się wówczas
specjalnie nie przejąłem.

Biorąc pod uwagę, że na Wiki planuje zostać na dłużej, odpukać,
chciałbym poprosić o zmianę loginu, szkopuł w  tym, że mam już trochę
więcej niż dopuszczalne maksimum
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Biurokrata) które można mieć
aby takiej operacji dokonać.  Zakładając, że nie ma jakiś przeszkód
technicznych, chciałbym poprosić społeczeństwo Wiki o pozwolenia na
nagięcie zasad w tym przypadku i pozwolenia na zmianę mojej nazwy
użytkownika na coś bardziej rozsądnego – myślę po prostu o „Michał
Rosa".

Czekam na Waszą odpowiedź,

--
Michal Rosa