[Wikipl-l] Wikitravel

Aegis Maelstrom sandbox w o2.pl
Wto, 4 Kwi 2006, 13:03:40 UTC

> A w drugą stronę ja licencje dzialają? Mogę wziąć tekst na licencji CC
> i wlaczyc go do artykulu w Wikipedii? Jeśli tak, to co muszę zrobić
> żeby być w zgodzie z licencją?
>
> --
> Wikipedysta:A.J.

O ile mi wiadomo, właśnie nie możesz tego zrobić.

Te dwie licencje są niekompatybilne. Stąd wspomniany przeze mnie problem z forkowaniem - i powrotem np. poprawionego tekstu z Wikipedii to Wikipedii.

Co więcej, Wikitravel Polska jest na licencji CC-SA 1.0 - to także licencja wirusowa - tekst możesz rozpowszechniać - ale tylko na tej samej licencji. Nie masz prawa nałożyć restrykcji GFDL ==> ergo nie masz prawa zamieścić tekstu w Wikipedii.

Nie wiem, jak byłoby na CC bez share alike - tu już może byłoby to możliwe, ale musiałbym się wczytać.

Pozdrawiam,
a.m.