[Wikipl-l] blog redaktora - Lodzermensch

kadora90 w interia.pl kadora90 w interia.pl
Pon, 3 Kwi 2006, 12:11:09 UTC

Gemma napisał(a):
> tego
>
> A ja powiem brutalnie po raz kolejny - jakbyście się nie wygłupiali w te
> zabawy z RPG i zdobywanie punktów, toby było dwa razy mniej problemów z
> tego
> typu osobmi, jak również Pietrasem. I idę o zakład, że zaraz rzuci się na
> te
> punkty kolejne dziecko, czyli ten Solik przepisujący artykuły z
> encyklopedii
> popularnych dla młodzieży oraz czasopism ilustrowanych.
>
> To RPG to jest taki lep dla wszystkich nieudaczników, którzy nie mogąc
> [...]
Czuje sie urażony:). WikiFaktoria ma sens bo napędza pewne inicjatywy, stymuluje do działania i jest doskonałym aparatem kierowania energią wielu wikipedystów. WF nie  jest to dla mnie wyrocznią (wielu dobrych wikipedystów nieznosi faktorii) ale nadużyciem jest rysowaniem tej zabawy jako wylęgarni trolli. Co do powitań to ten pomysł z edycjami nie jest zły. Druga sprawa jest taka że powitania powinny byc obszerniejsze i bardziej pouczające. Trolle myślą że te wszystkie ich paskudztwa musimy naprawiać ręcznie.

W:Sobol

Motocyklowe kontrowersje >>> http://link.interia.pl/f1920