[Wikipl-l] Podgląd artykułów offline

Adam Dziura adziura w o2.pl
Śro, 24 Lis 2004, 17:14:24 UTC

Dnia Wed, 24 Nov 2004 15:20:18 +0100, PiotrB. <ppqq w op.pl> napisał:

> Do swojego skryptu js skórki monobook np.:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Nick/monobook.js
> (zamiast "Nick" trzeba wstawić swój nick) należy wpisać:

Ok. A ja jestem słabo standardowy i używam skórki MySkin.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Adziura/myskin.js w pliku *.js
już parę rzeczy mam ale teraz nie potrafię tego jakoś wstawić tak aby
działało.

Chociaż coś mi się wydaję, że w tej skórce to nie działa - nie wstawia
tego przycisku. W Monobook działa tak jak powinno.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.idu.pl
	"W domu będzie ogień, a do domu proste drogi