[Wikipl-l] 50 tysięcy jest realne :)

Leszek Zur lzur w teczowe.eu.org
Pią, 19 Lis 2004, 13:40:54 UTC

Dnia 2004-11-19 14:21, Użytkownik selena napisał:
> Mój, ukończony w połowie, już ma 3,5 kb gołego tekstu - jakbym się
> zebrała, to mogę takich "szwedzkich" stubiczków o poetach produkować
> kilkadziesiąt dziennie przez tydzień. Jeszcze trzy osoby z zacięciem i
> stachanowskie ambicje o 50 tysiącach zrealizujemy.

No to policzmy. W tej cwili mamy 45144 artykuły. Brakuje nam więc 4856.
Do końca roku zostało 42 dni. Czyli musielibyśmy produkować około 115
artykułów dziennie. No to mniej więcej tyle ostatnio robimy. Tak więc
nie ma się o co zabijać. Zwłaszcza, że gdy się spóźnimy to nic się
raczej nie stanie.

> Czy jednak o to chodzi?... [pytanie retoryczne z defaultową odpowiedzią
> negatywną]

Popieram. Nie o to chodzi.

Pozdrawiam - Lzur