[Wikipl-l] 50 tysięcy jest realne :)

selena kovalusie w go2.pl
Pią, 19 Lis 2004, 13:21:25 UTC

Właśnie szukam zdjęcia do biografii Bena Jonsona, nad którą ostatnio
pracuję. W szwedzkiej wiki analogiczny artykuł wygląda tak:

"Ben Jonson, eg. Benjamin Jonson, född 1572, död 6 augusti 1637, engelsk
poet och dramatiker."

(zdjęcia nie ma...)

Mój, ukończony w połowie, już ma 3,5 kb gołego tekstu - jakbym się
zebrała, to mogę takich "szwedzkich" stubiczków o poetach produkować
kilkadziesiąt dziennie przez tydzień. Jeszcze trzy osoby z zacięciem i
stachanowskie ambicje o 50 tysiącach zrealizujemy.

Czy jednak o to chodzi?... [pytanie retoryczne z defaultową odpowiedzią
negatywną]

Pozdrawiam,
Selena