Re: [Wikipl-l] Akcja 50 tys. haseł

panterka w fnet.pl panterka w fnet.pl
Czw, 18 Lis 2004, 06:38:48 UTC

On Thu, 18 Nov 2004, Gemma wrote:
> Mnie dziwi, że tak mało zostaje z tych przypadkowo odwiedzających, a
> przecież jest ich cała masa. A systemu porównywalnego zWikipedią nie ma. Nie
> ma innego projektu, gdzie można zostawić coś trwale. Są co prawda fora i
> usenet, ale to co innego. Wikipedia jest jedynym systemem robienia stron
> on-line.
Moze to obawa przed osmieszeniem sie, brakiem wiary w swe umiejetnosci?
"Ja napisze, a potem ktos uzna, ze do kitu, bedzie robil poprawki, ale
wstyd!!!" (oczywiscie wymyslone). Studiujac hobbystycznie psychologie i
zachowania spoleczne wiem, ze brak wiary w siebie jest skutecznym
hamulcem...
Panther