[Wikipl-l] Akcja 50 tys. haseł

mzopw mzop w neostrada.pl
Czw, 18 Lis 2004, 00:46:17 UTC

Użytkownik Gemma napisał:
> From: "Krzysztof P. Jasiutowicz" <kpj w gower.pl>

> Mnie dziwi, że tak mało zostaje z tych przypadkowo odwiedzających, a
> przecież jest ich cała masa. A systemu porównywalnego zWikipedią nie ma. Nie
> ma innego projektu, gdzie można zostawić coś trwale. Są co prawda fora i
> usenet, ale to co innego. Wikipedia jest jedynym systemem robienia stron
> on-line.
>
> Dziwne, że tylko my tu jesteśmy, ale pocieszające, że to nie tylko lokalna,
> polska specyfika. Przynajmniej nie rzeba snuć jakichś wniosków z tego o
> natrze Polaków, tylko o naturze rasy ludzkiej ogólnie.

> [...]

To świadczy tyko o dobrej kondycji rasy ludzkiej. Kiepsko to by było
gdyby więcej ludzi z ich częsci, która mogła by dajmy na to pisać tutaj
  niezłe artykuły,   zajmowało się nierealistycznymi mżonkami zamiast
racjonalnie myśleć  i popychać świat do przodu. Ale gdyby tych
rozsądnych ubyło w Polsce ze 200 czy 300 to pewnie świat by się nie
zawalił.

mzopw