[Wikipl-l] Dlaczego mirror jest wyżej od Wikipedii

Adam Dziura adziura w o2.pl
Śro, 17 Lis 2004, 12:02:41 UTC

Dnia Tue, 16 Nov 2004 23:13:51 +0100, Tomasz Wegrzanowski
<taw w users.sf.net> napisał:

> * Na poczatku strony sa glupoty typu: ... Źródło:
> "http://pl.wikipedia.org/wiki/Legnica".
>   Kategorie stron: Miasta Polski. Views. artykuł; dyskusja; edytuj;
> historia. osobiste. Logowanie.
> nawigacja.
>   Oczywiscie ze na poczatku powinna byc strona, a to powinno byc
> schowane tak gleboko jak sie da

Przecież jest na początku treść strony. Linki do źródło, edycji i
kategorii są pod treścią.

> * Nie ma zadnych meta keywordsow ani niczego w tym stylu.

One już za wiele nie dają - google je często olewa. Ale na wikipedii są:
content="Austria,Bydgoszcz,Belgia,Bułgaria,Czechy,Cypr
(państwo),Chrzest,Dania,Długość geograficzna,Estonia" />
To jest z http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.idu.pl
	"W domu będzie ogień, a do domu proste drogi