[Wikipl-l] Dlaczego mirror jest wyżej od Wikipedii

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sf.net
Wto, 16 Lis 2004, 22:13:51 UTC

On Tue, Nov 16, 2004 at 04:22:49PM +0100, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:
> Witajcie,
>
> Pytanie do osób znających szczegóły rankingu Google
> dlaczego w Google'u
> Pisząc frazę ("Franciszek Zabłocki" 1752)
> Wikipedia jest niżej niż niedawno powstały mirror ?

* Nikt nie probowal na powaznie optymalizowac Wikipedii pod wzgledem wysokiego rankingu na wyszukiwarkach.
  To nie jest latwe, bo trzeba byc bardzo na czasie z tym co sie z wyszukiwarkami dzieje.

Ja nie jestem wystarczajaco na biezaco z wyszukiwarkami, ale kilka hintow:
* Poniewaz Wikipedia ma czesto problemy, Googlebot czesto nie dokopuje sie do jakiegos artykulu
  Nastepna proba powiedzmy za miesiac.
* Kazda strona ma duzo linkow, z czego wiele do stron ktorych Googlebotowi ogladac nie wolno (edycja,
  historia, 30 stron specjalnych etc.). Byc moze rozwadniaja one linki.
* Na poczatku strony sa glupoty typu: ... Źródło: "http://pl.wikipedia.org/wiki/Legnica".
  Kategorie stron: Miasta Polski. Views. artykuł; dyskusja; edytuj; historia. osobiste. Logowanie. nawigacja.
  Oczywiscie ze na poczatku powinna byc strona, a to powinno byc schowane tak gleboko jak sie da
* Nie ma zadnych meta keywordsow ani niczego w tym stylu.